Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 stycznia 2011

SZCZERE WYRAZY WSPOLCZUCIA



Dzisiaj zmarl tato mojego najlepszego przyjaciela. Modlilismy sie wszyscy za niego od kilku tygodni,trzymalismy kciuki,cieszylismy sie, gdy czul sie lepiej....
Kiedy dotarla do mnie ta smutna wiadomosc, moje serce wypelnila cisza i smutek, że czas leci, a przemijanie dotyka bliskich mi osób. Zadne slowa nie kryją w sobie wystarczającej tresci by wyrazić, jak bardzo wspolczuje calej rodzinie, mogę tylko
szczerze wyszeptać, tak aby nie przerwać bólu i zadumy, jestem, jestem tutaj mój drogi przyjacielu jesli mnie potrzebujesz i ze smutkiem powtarzam za pania Ireną Santor:
Każdy dzień to zadanie,
które nam slepy los wyznacza.
Bywa, że kiedy smiech masz w planie,
musisz znów rozpaczać"...


Panie swieć nad Jego duszą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz